SUBSCRIBE NOW

* You will receive the latest news and updates on your favorite celebrities!

MUST READ

Attention! We have move our online store to www.bandorustore.com
22 Jun 2021
Fashion

4 Pelitup Muka Termahal Di Dunia 

Sudah menjadi norma harian untuk memakai topeng muka atau pun mask untuk mengelakkan diri daripada terkena jangkitan virus COVID-19. Mask ni umpama keperluan penting yang kita kena ada sentiasa. Kalau tidak, jadi lah macam gambar kat bawah ni. Tapi, sejak wujudnya COVID-19 ini, ramai mengambil…

Health

VAKSIN: Apa yang perlu dilakukan sebelum, semasa dan selepas 

Dah lebih setahun kita menjalani kehidupan dengan Covid-19. Kini, vaksin sudah ada dan alhamdullilah, penerimaan vaksin di Malaysia semakin meluas. Ramai yang tak sabar-sabar untuk menerima suntikan vaksin selepas mendaftar. Pasti ramai juga yang sedang menunggu tarikh untuk mendapatkan vaksin, bukan? So harini, kami nak…

Health

Vaksin Pfizers covid mencegah 90% jangkitan luar biasa dalam kajian besar 

Vaksin yang dikembangkan oleh Pfizer Inc. dan BioNTech SE melindungi kebanyakan orang dari Covid-19, menurut kajian yang penemuan awalnya menyebabkan harga saham melonjak dan dipuji oleh pakar penyakit berjangkit A.S. yang terkemuka sebagai “luar biasa”. Suntikan itu mencegah lebih dari 90% jangkitan simptomatik dalam percubaan…