SUBSCRIBE NOW

* You will receive the latest news and updates on your favorite celebrities!

MUST READ

Attention! We have move our online store to www.bandorustore.com
24 Jul 2021

LATEST POSTS

Fashion

UNDERCOVER lancar UNDERCOVERISM 

Jenama terkemuka UNDERCOVER sekali lagi menggempar peminatnya dengan mengeluarkan sebuah clothing line baru bernama UNDERCOVERISM. UNDERCOVERISM yang dilancarkan baru-baru ini menawarkan pakaian-pakaian yang menarik untuk para jejaka di luar sana!  So, apa benda yang menarik tu?  Dibawah UNDERCOVERISM ada lebih daripada 40 helai pakaian lelaki….

Fashion

4 Pelitup Muka Termahal Di Dunia 

Sudah menjadi norma harian untuk memakai topeng muka atau pun mask untuk mengelakkan diri daripada terkena jangkitan virus COVID-19. Mask ni umpama keperluan penting yang kita kena ada sentiasa. Kalau tidak, jadi lah macam gambar kat bawah ni. Tapi, sejak wujudnya COVID-19 ini, ramai mengambil…

Health

VAKSIN: Apa yang perlu dilakukan sebelum, semasa dan selepas 

Dah lebih setahun kita menjalani kehidupan dengan Covid-19. Kini, vaksin sudah ada dan alhamdullilah, penerimaan vaksin di Malaysia semakin meluas. Ramai yang tak sabar-sabar untuk menerima suntikan vaksin selepas mendaftar. Pasti ramai juga yang sedang menunggu tarikh untuk mendapatkan vaksin, bukan? So harini, kami nak…

Lifestyle

Tips Menyelam Di Bundle 

Sekarang ni dah makin ramai yang lebih menyukai pakaian-pakaian terpakai, atau bahasa lainnya, bundle. Rata-rata kata mereka; “Beli bundle lagi style”“Baju bundle tak ditelan dek zaman”“Beli bundle lebih berpatutan” Permintaan bundle semakin meningkat jika diperhatikan sehingga ramai yang membuka perniagaan bundle. Buat yang baru berjinak-jinak…